Hotpot at T6

Hej! Bilder från Hotpot restaurangen T6, efter en hel dag på sommarpalatset så resulterade det ett gäng frusna, men glada studenter! Och vad är bättre än Hotpot då? Nej, precis...inget....eller inte mycket iaf. Så Hotpot med vänner blev det och gott var det!
Im so glad that I found you guys! Lets have more hotpot soon! :D

Idag har varit en suvären shopping dag! Kära syster och jag åkte till en gata som heter Goulou och wow! Vi hade riktigt tur då nästan alla butiker vi gick in hade utrensning på sortiment osv osv, så det var massa bra priser! Ett par nya erövringar och köp senare hade vi plötsligt KFC cravings, så vi tog första bästa Taxin till Wudaokou och åt, en massa!
Kom att tänka på idag, fan.....det är inte länge kvar till jag kommer tillbaka till sverige igen. 5 helger har jag kvar, gaaah! Känner redan nu att jag kommer sakna kina, rejält....5 veckor......det lär gå snabbt!

Oh well! Det innebär att ta tillvara på varje dag som återstår! Så vad ska jag göra nu? Enkelt.....Äta!

Kommentarer
Postat av: Milla.D

5 veckor! Det kommer gå såhääääär snabbt!

Det är sjukt att du snart har varit borta i ett halvår nu. Du får ha det så himla bra de sista veckorna i Kina, vi ses snart! :D

2011-02-12 @ 14:04:31
URL: http://milladang.blogg.se/
Postat av: Denny

Jag tror jag precis har gjort mina tentor om fem veckor. Timing!

2011-02-13 @ 10:50:15
Postat av: Anonym

Jag tror jag har dom samma vecka som denny, så då blir det phääst:)

2011-02-13 @ 19:06:46
Postat av: Dennis

Denny: Oh yes! En massa att fira då med andra ord! ;) ;) I cant wait!

Anonym: Gutt! Försöker klura ut vem du är, men har ingen aning! En hint? ngn? :)

2011-02-14 @ 12:23:08
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: magnus

Längtar längtar! :D

2011-02-14 @ 15:44:10
Postat av: Kalle

haha oj glömde visst skriva det, men det var jag iaf:)

2011-02-15 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback